sobota 29. září 2012

I am who I am


Strašně se mi to líbí, ten nápad. Prostě, udělat koláž svého já. Co takhle z toho udělat projekt? Budu ráda, když se nás zapojí víc. A tohle je moje "Who I am." Víc slov snad třeba už netřeba. Jen se koukněte.


(Nick Jonas - who i am)
Ps.  Nebuď labuť  a zapoj se do projectu bloggerek/rů (I am who i am project).

ENG: So, how about you ? Who you are ? Let us see real you in your own video. I hope, you will like my honest video about myself.

with love, Tenshi

9 komentářů:

  1. jé, to je vážnš boží! :)))))) ve spoustě věcí jsme stejně! :D night blogger, love being alone, different person online, shy, writing is an escape .. ))
    fakt krásnej nápad! ;)
    ps: moc děkuju za krásnej komentář na blogu! :)
    pps: jsem tvůj čtenář)

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasnej nápad, tyhle tumbrl challenge zbožňuju:))

    OdpovědětVymazat
  3. určitě se zapojím! super nápad. dneska nebo zítra si najdu čas a udělám video :))

    OdpovědětVymazat
  4. tak možná se zapojim :) uvidim :D

    jsme si mohli vybrat místo němčiny i ruštinu,ale většina lidí šlo na němčinu,takže máme tu němčinu no :)

    OdpovědětVymazat
  5. hezké :) ráda bych se zapojila,ale nevím,jak to budu stíhat
    ale snad jo..

    OdpovědětVymazat
  6. Možná se zapojím, podle času:Dale je to pěkné:)

    OdpovědětVymazat
  7. Je to fakt krásné!! :)))
    Jsem tvá čtenářka :)

    OdpovědětVymazat
  8. Chci ti jen napsat, že se uvolnily ty zelené lahvové šortky, tak jestli máš zájem napiš mi majl, já ten tvůj nemůžu najít :)

    OdpovědětVymazat
  9. Vidím, že ten nápad se dost ujal:)))

    OdpovědětVymazat

Thanks :)